Új ügyvezető a Márka Üdítőnél

Balog Zoltán ügyvezető igazgatói pozícióba érkezik a Márka Üdítőgyártó Kft.-hez 2022 februárjától. A szakember a tulajdonos Pécskövi fivérekhez, Gáborhoz és Tiborhoz csatlakozik a cég élére. Az új ügyvezető az olasz San Benedetto tulajdonában lévő Magyarvíz Kft-től...

Másodszor is MagyarBrands-díjas a Mizse

A Mizse természetes ásványvíz másodszor is elnyerte a MagyarBrands „Kiváló Fogyasztói Márka” kategória díját és így bekerült 2021 sikeres hazai márkái közé. A kiválasztási folyamat rendkívül komplex: a márka a pénzügyi adatok többszempontú vizsgálata mellett, a...

A Coca-Cola HBC vállalja, hogy karbonsemlegessé válik 2040-ig  

A Coca-Cola HBC AG ma vállalást tett arra, hogy 2040-ig a teljes értéklánca karbonsemlegessé válik. A tudományosan megalapozott célkitűzés révén a vállalat 2030-ig 25%-kal, a következő évtizedben pedig további 50%-kal csökkenti az üvegházhatású gázokból keletkező...

Ajándék laptoppal jutalmazta a kitűnő diákokat Balogh Levente

Követve az immár 12 éves hagyományt, Balogh Levente, a Szentkirályi Magyarország elnöke ismét laptopokat ajándékozott a Szentkirályi Általános Iskola kitűnő végzős tanulóinak. Az idei rendhagyó tanévet négy végzős diák zárta kitűnő eredménnyel a Szentkirályi Általános...

A magyar fogyasztók tesztelhetik a papírpalack prototípusát

Június 15-én megérkezett Magyarországra a dán Paboco startup és a Coca-Cola közös fejlesztésű papírpalackjának prototípusa – eljött a tesztelés fázisa, amelyben – korlátozott számban – elsőként a magyar fogyasztók vehetnek részt. Az első európai piaci teszt...

Rendhagyó online foglalkozás a víz világnapja alkalmából

Online ismeretterjesztő anyagokat készített a Szentkirályi Magyarország a révfülöpi és a szentkirályi általános iskolás tanulók számára a víz világnapjára. A diákok játékkal egybekötve tanulnak többek között az ásványvíz történetéről és útjáról, a PET-palackok...