A sport és a hidratáció témakörében indított közös pályázatot a Szentkirályi ásványvíz és az Egészségfejlesztő Minőségi Testnevelésért Magyarországon Egyesület általános és középiskolások számára.

A kezdeményezés célja, hogy három kreatív feladat segítségével bővítse a tanulók vízfogyasztással kapcsolatos ismereteit, valamint felhívja a figyelmet a mozgás közbeni folyadékpótlás fontosságára. Az országos pályázaton garantált nyeremények, értékes fődíjak és különdíjak is gazdára találnak a résztvevő osztályok között.

A Szentkirályi ásványvíz hosszú évek óta dolgozik azért, hogy felhívja a figyelmet a rendszeres testmozgás előnyeire és a megfelelő hidratáció fontosságára. Ennek újabb állomásaként a díjnyertes ásványvízmárka ezúttal a legfiatalabb generációt szólítja meg, és az Egészségfejlesztő Minőségi Testnevelésért Magyarországon Egyesülettel (EMTME) együttműködésben országos iskolai pályázatot hirdet általános és középiskolás osztályok számára. A három részből álló pályázatban a diákok elsőként egy vízkvíz kitöltésével és az ehhez kapcsolódó tananyag feldolgozásával szerezhetnek átfogó tudást a vízfogyasztásról, az ásványvizekről és a fenntartható csomagolásról. A második feladat egy rövid videó készítése, ahol a tanulóknak Szentkirályi PET-palackok segítségével kell újragondolniuk a jól ismert testnevelésórai feladatokat. A vállalkozó kedvű középiskolások egy különdíjra is pályázhatnak, amelyhez a folyadékpótlás témakörében kell egy kisfilmet elkészíteniük.

„A Szentkirályinál hiszünk abban, hogy az egészséges vízfogyasztási szokások kialakítása gyermekkorban kezdődik. Az EMTME-vel közös pályázatunk most lehetőséget ad arra, hogy a legfiatalabb korosztálynak játékos formában tanítsuk meg a folyadékpótlás és a testmozgás jelentőségét, miközben a nyereményként felajánlott sporteszközökkel hozzájárulhatunk a minőségi iskolai testnevelés oktatáshoz” – mondta Buzási Dániel, a Szentkirályi Magyarország Kft. ügyvezető igazgatója.

A jelentkezési időszak május 15-ig tart, így az iskolák a tanév végéig megkapják a pályázaton megnyert sporteszközöket. Az első 500 osztály mellett az első 250 felkészítő pedagógus is garantált ajándékban részesül, a legjobban teljesítő osztályok pingpongasztallal és strandröplabda-pályával gazdagíthatják iskolájukat, a különdíjasok pedig Szentkirályi ásványvízcsomagot kapnak munkájukért.

„Testnevelőtanárként tudom, hogy a fejlődő szervezet számára milyen fontos a megfelelő hidratáció és a rendszeres mozgás. A pályázattal teret adunk a gyerekeknek kreativitásuk kibontakoztatására, és új megközelítésekkel tesszük érdekessé számukra a testmozgás és a vízfogyasztás kérdéskörét. Hálásak vagyunk a Szentkirályinak, hogy segítenek rávilágítani erre a fontos témára, és támogatásukkal még több iskolában biztosíthatunk változatos sportolási lehetőségeket a gyerekeknek” – mondta Gergi Erna, az Egészségfejlesztő Minőségi Testnevelésért Magyarországon Egyesület alelnöke.

További tudnivalók és a pályázat részletes feltételei a www.okostesi.hu honlapon olvashatók.

Szentkirályi Magyarország
A Szentkirályi Magyarországot 2019-ben hozta létre a Mattoni 1873 Csoportot (korábban KMV) tulajdonló olasz Pasquale család, illetve a Szentkirályi Ásványvíz alapítója, Balogh Levente. A két üzletember 2018-ban felvásárolta a Pepsi termékek magyarországi gyártásával és forgalmazásával foglalkozó céget, létrehozva ezzel Magyarország egyik meghatározó élelmiszeripari vállalatcsoportját.

A Szentkirályi Magyarország hazánk egyik meghatározó, családi kézben lévő élelmiszeripari vállalkozása. A hozzá tartozó Szentkirályi, Emese, Theodora Kékkúti és Theodora Kereki, valamint a forgalmazott Magnesia, S. Pellegrino, Acqua Panna, Perrier, Pepsi, Schweppes, Mirinda, 7UP, Gatorade, Lays és Cheetos márkákon, továbbá az általa palackozott és forgalmazott Nestlé Aquarelen keresztül a cég egyaránt jelen van az ásványvizek, ízesített ásványvizek, szénsavas üdítőitalok és snackek piacán.