Magyarországon a legelterjedtebb csomagolóeszköz a műanyag. Ennek a mennyisége viszont már olyan mértéket ölt, hogy a lakosság döntő része mindenképpen helyeselne egy olyan megoldást, ami a műanyagok kidobása helyett azok begyűjtésére épül. Erre a világított rá az...
A sport és a hidratáció témakörében indított közös pályázatot a Szentkirályi ásványvíz és az Egészségfejlesztő Minőségi Testnevelésért Magyarországon Egyesület általános és középiskolások számára. A kezdeményezés célja, hogy három kreatív feladat segítségével bővítse...
Nagy vízfogyasztók vagyunk. A felnőtt magyar lakosság harmada csak vizet iszik – áll a MIZSE legfrissebb, 2022. márciusában készített országos, online, reprezentatív Pulzus-kutatásában, amelyből az is kiderül, hogy a válaszadók jelentős része (59%) elsősorban az...
A 37. Telekom Vivicittá Városvédő Futás hivatalos ásványvize, a Szentkirályi egymillió forint adományt gyűjtött össze a március 27-én megrendezett futóünnep versenyzői segítségével a háború elől menekülők javára. A díjnyertes ásványvízmárka a Budapest Bike Maffia...
Évente 230 tonnával csökken a hazai műanyag felhasználás az új fejlesztésnek köszönhetően. A Coca-Cola Magyarország újabb mérföldkőhöz érkezett a Hulladékmentes Világ felé vezető úton: a vállalat a 4-es és 6-os kiszerelésű multipack alumíniumdobozok esetében használt...
A rövidpályás gyorskorcsolya és a műkorcsolya fiatal tehetségeit díjazták a Magyar Olimpiai Bizottság szakmai együttműködésével létrejött első téli Szentkirályi Tehetségprogram eredményhirdetésén. A fiatal tehetségek kiválasztásában részt vettek a hazai rövidpályás...
Balog Zoltán ügyvezető igazgatói pozícióba érkezik a Márka Üdítőgyártó Kft.-hez 2022 februárjától. A szakember a tulajdonos Pécskövi fivérekhez, Gáborhoz és Tiborhoz csatlakozik a cég élére. Az új ügyvezető az olasz San Benedetto tulajdonában lévő Magyarvíz Kft-től...
A rövidpályás gyorskorcsolyázás hazai sztárjaival, Liu Shaoanggal és Liu Shaolin Sándorral rajtol el a Szentkirályi Tehetségprogram első téli kiadása. A Magyar Olimpiai Bizottság szakmai támogatásával és a mentorként csatlakozó olimpikon testvérpár részvételével...
A Mizse természetes ásványvíz másodszor is elnyerte a MagyarBrands „Kiváló Fogyasztói Márka” kategória díját és így bekerült 2021 sikeres hazai márkái közé. A kiválasztási folyamat rendkívül komplex: a márka a pénzügyi adatok többszempontú vizsgálata mellett, a...