2021. február 11.
A magyar fogyasztók próbálhatják ki először azt az innovatív papírpalack prototípust, amit a Coca-Cola és a dán Paboco startup fejlesztett ki tavaly. Az év második negyedévében 2000 hazai vásárló találkozhat az újfajta csomagolási megoldással. Az első európai piaci...
2021. január 21.
Online médiakampányt indít hazánk meghatározó élelmiszeripari vállalata a koronavírus-járvány miatt forgalomcsökkenést elszenvedő vendéglátóhelyek megsegítésére. A Szentkirályi Magyarország arra buzdítja az étterembe járók közösségét, hogy fogjanak össze a kedvenc...
2021. január 19.
A műanyaghulladék globális probléma – és megoldani is csak akkor tudjuk, ha mindannyian összefogunk, nagyvállalatoktól a fogyasztókig. A Coca-Cola folyamatosan dolgozik a megoldáson is: fenntarthatósági vállalásai között szerepel, hogy az egész világon csökkenti a...
2020. december 21.
Az utóbbi években a fenntarthatóság sokkal inkább előtérbe került, mint valaha. Szelektív hulladékgyűjtés, zerowaste, újrahasznosítás, környezetbarát megoldások, karbonsemlegesség, ökológiai lábnyom. Fogalmak, amikkel nap mint nap találkozunk és létünk részéve váltak,...
2020. november 27.
A koronavírus-járvány miatt az elmúlt időszakban nagyot nőtt az online élelmiszer- és ételkiszállítás jelentősége. Az elmaradt éttermi vacsorákat, a közös bevásárlásokat sokan online házhoz szállítással igyekeznek pótolni. A NetPincéren a vásárlók az ételrendelés...
2020. október 30.
A Mizse idén ősszel bemutatta Magyarország első karbonsemleges PET palackját, az 1 literes Ecogreen terméket, amely kifejezetten a környezetterhelés csökkentése céljából jött létre. A termékbevezetéssel egyidőben a cég egy reprezentatív kutatás keretén belül...
2020. október 28.
100% papír, 100% újrahasznosított anyagok. Ezen dolgozunk, hogy egy hulladékmentes világot tudjunk létrehozni. Céljaink eléréséhez a Paboco startup céggel közösen megalkottuk első papírpalackunkat. Képzeljünk el egy olyan jövőt, ahol felhasználás után minden...
2020. október 20.
Hazánk piacvezető ásványvízmárkája hosszú évek óta dolgozik a vállalat és az egész iparág környezettudatos működéséért. A Szentkirályi palackok 100 százalékban újrahasznosíthatóak, ám idén ősszel, a fenntarthatósági törekvések folytatásaként, az ásványvízmárka...
2020. június 30.
Magnesia RED néven ízesített természetes ásványvíz alapú italportfólióval bővül a Magnesia termékcsalád. A márka gyümölcsízű újdonságai is természetes formában biztosítják a szervezet számára elengedhetetlen magnézium pótlását. Az érintetlen vízadó rétegből származó...
2020. június 12.
Az évtizedes hagyományt követve ismét laptopokkal jutalmazta a Szentkirályi Általános Iskola kitűnő eredménnyel végző tanulóit Balogh Levente, a Szentkirályi Magyarország elnöke és tulajdonosa. Hat tanuló zárta kitűnő bizonyítvánnyal az idei tanévet a Szentkirályi...