Online ismeretterjesztő anyagokat készített a Szentkirályi Magyarország a révfülöpi és a szentkirályi általános iskolás tanulók számára a víz világnapjára. A diákok játékkal egybekötve tanulnak többek között az ásványvíz történetéről és útjáról, a PET-palackok újrahasznosításáról, valamint a körforgásos gazdaságról.
A Szentkirályi Magyarország mindig is különös figyelmet fordított a fiatalabb generációk edukációjára. Az elmúlt években interaktív játékokkal, üzemlátogatással és kirándulásokkal egybekötött programokkal vonta be a vállalat a tanulókat a világnapi rendezvénybe, amelyek során a fiatalok hasznos tudással gazdagodtak az ásványvizek, a vízkészletek védelmének fontosságáról és az egészséges folyadékbevitelről.
A korábbi évek hagyományait folytatva a Szentkirályi Magyarország idén is a helybéli fiatalok oktatását helyezte előtérbe a víz világnapján. Ezúttal rendhagyó módon online tananyagot állított össze a Révfülöpi Általános Iskola és a Szentkirályi Általános Iskola tanulói számára, amelynek köszönhetően a diákok tovább bővíthették az ásványvízzel és a PET-palack újrahasznosításával kapcsolatos ismereteiket.
„Meghatározó élelmiszeripari vállalatként nemcsak nekünk kell értenünk a vízhez és természethez való kötődés fontosságát, de ezen ismereteinket tovább kell adnunk a fiatalabb generáció képviselőinek. A víz világnapja egy remek alkalom arra, hogy érdekes és játékos formában megismertessük és megszerettessük a vizeinket, természeti kincseinket érintő témákat a diákokkal” – mondta Balogh Levente, a Szentkirályi Magyarország elnöke.
A fenntartható működés iránt elkötelezett élelmiszeripari vállalat a tananyagban bemutatta, hogyan valósulhat meg betétdíjas rendszer segítségével a körforgás az ásványvíz- és üdítőitaliparban, amely a leghatékonyabb módja annak, hogy a PET-palackokból újra és újra PET-palackok készülhessenek.
Szentkirályi Magyarország
A Szentkirályi Magyarországot 2019-ben hozta létre a Mattoni 1873 Csoportot (korábban KMV) tulajdonló olasz Pasquale család, illetve a Szentkirályi Ásványvíz alapítója, Balogh Levente, miután a Mattoni 1873 Csoport 2018-ban felvásárolta a Pepsi termékek magyarországi gyártásával és forgalmazásával foglalkozó Fővárosi Ásványvíz és Üdítőipari Zrt. üzleti tevékenységét. A felvásárlást követően a tulajdonosok a Szentkirályi Magyarország vállalati márka alatt integrálták a korábbi Szentkirályi és magyar Pepsi operációkat, létrehozva ezzel Magyarország egyik meghatározó élelmiszeripari vállalatcsoportját.
A Szentkirályi Magyarország hazánk egyik meghatározó, családi kézben lévő élelmiszeripari vállalkozása. A hozzá tartozó Szentkirályi, Emese, Theodora Kékkúti és Theodora Kereki, valamint a forgalmazott Magnesia, S. Pellegrino, Acqua Panna, Perrier, Pepsi, Schweppes, Mirinda, 7UP, Mountain Dew, Gatorade, Lays és Cheetos márkákon, továbbá az általa palackozott és forgalmazott Nestlé Aquarelen keresztül a cég egyaránt jelen van az ásványvizek, ízesített ásványvizek, szénsavas üdítőitalok és snackek piacán.