Jótékonysági gyűjtést indított a Szentkirályi a hazai gyermek-mentőellátás korszerűsítésére. A díjnyertes ásványvízmárka 5 millió forinttal támogatja a Magyar Gyermekmentő Alapítványt, és arra buzdítja a Szentkirályit kedvelők közösségét, hogy csatlakozzanak az adománygyűjtéshez.
Közösségi adománygyűjtést hirdet a díjnyertes ásványvízmárka a Magyar Gyermekmentő Alapítvány javára. A Telekom Vivicittá Városvédő Futás hivatalos ásványvizeként a Szentkirályi a korábbi évekhez hasonlóan idén is jótékonysági akcióval készült a rendezvényre, azonban a futóverseny elhalasztása miatt az eredeti elképzelés nem valósulhatott meg. Az ásványvízmárka a kampány újratervezése mellett döntött, és új koncepciót dolgozott ki a gyűjtés megvalósítása érdekében.
A Szentkirályi a kezdeményezés részeként a korábban tervezett felajánlást jelentősen növelve 5 millió forintot juttat a Magyar Gyermekmentő Alapítvány részére, valamint közvetlen adománygyűjtést indít az adjukossze.hu weboldalon keresztül. A június 14-ig tartó akcióval a közösség erejére támaszkodva további 500 ezer forint összegyűjtése a cél.
„A kialakult helyzet legnagyobb tanulsága, hogy az egészségünknél semmi sem fontosabb. A legnagyobb tisztelet pedig azokat illeti, akik nap mint nap emberéletek megmentéséért küzdenek. Nem ez az első alkalom, hogy anyagi hozzájárulással segítjük a gyermekekért nélkülözhetetlen munkát végző Magyar Gyermekmentő Alapítványt, így biztosan állíthatom, hogy náluk a legjobb helyen lesz a támogatásunk. Számítunk a Szentkirályi-hősökre is, akik már korábban is bizonyították, hogy bármikor készek adományukkal a jó ügyet szolgálni” – mondta Balogh Levente, a Szentkirályi Magyarország elnöke és tulajdonosa.
A Magyar Gyermekmentő Alapítvány olyan szakápolók és -orvosok által létrehozott szervezet, amelynek célja a súlyos vagy életveszélyes állapotban lévő gyermekek mentése. Az Alapítvány szakemberei számos feladatuk mellett a korszerű gyermek-mentőellátás hazai elterjesztésén is dolgoznak, ezért az adományokat teljes egészében a Gyermek Mentőorvosi Kocsik működtetésére, és országszerte elérhető ingyenes elsősegélyképzések szervezésére fordítják.
„Nagyon köszönjük a Szentkirályinak, hogy ismét bizalmat szavaztak Alapítványunknak és nagylelkű támogatásukkal segítik a munkánkat. Az idei év rendkívüli eseményei miatt különösen nagy segítség számunkra minden adomány, hiszen mentési és oktatási tevékenységünket teljes egészében támogatásokból és az 1 %-os felajánlásokból valósítjuk meg” – tette hozzá Dr. Gesztes Éva, a Magyar Gyermekmentő Alapítvány szakmai igazgatója.
Szentkirályi Magyarország
A Szentkirályi Magyarországot 2019-ben hozta létre a Mattoni 1873 Csoportot (korábban KMV) tulajdonló olasz Pasquale család, illetve a Szentkirályi Ásványvíz alapítója, Balogh Levente. A két üzletember 2018-ban felvásárolta a Pepsi termékek magyarországi gyártásával és forgalmazásával foglalkozó céget, létrehozva ezzel Magyarország egyik meghatározó élelmiszeripari vállalatcsoportját.
A Szentkirályi Magyarország hazánk egyik meghatározó, családi kézben lévő élelmiszeripari vállalkozása. A hozzá tartozó Szentkirályi, Emese, Theodora Kékkúti és Theodora Kereki, valamint a forgalmazott Magnesia, S. Pellegrino, Acqua Panna, Perrier, Pepsi, Schweppes, Mirinda, Gatorade, Lays és Cheetos márkákon, továbbá az általa palackozott és forgalmazott Nestlé Aquarelen keresztül a cég egyaránt jelen van az ásványvizek, ízesített ásványvizek, szénsavas üdítőitalok és snackek piacán.