Véget ért a Szentkirályi ásványvíz és az Egészségfejlesztő Minőségi Testnevelésért Magyarországon Egyesület közös víz világnapi pályázata, amelynek keretében 130 általános és középiskola osztályai oldottak meg kreatív feladatokat a hidratációval és a mozgás közbeni folyadékpótlással kapcsolatban.

A pályázaton kisorsolt fődíjak mellett két különdíj is gazdára talált, amelyet a Szentkirályi ásványvíz nagykövetei, az olimpiai bajnok rövidpályás gyorskorcsolyázó Liu testvérek részvételével ítélt oda a zsűri.

A Szentkirályi hosszú évek óta elkötelezetten dolgozik az egészségtudatos és sportos életmód népszerűsítéséért. Ennek érdekében idén tavasszal a díjnyertes ásványvízmárka iskolai pályázatot indított az Egészségfejlesztő Minőségi Testnevelésért Magyarországon Egyesülettel (EMTME) együttműködésben, amelyre az ország minden szegletéből érkeztek pályamunkák. A víz világnapján meghirdetett pályázat célja, hogy minél több fiatal megismerje a rendszeres testmozgás előnyeit és a megfelelő folyadékfogyasztás jelentőségét. Az általános és középiskolás diákok egy ásványvizekről és vízfogyasztásról szóló vízkvíz kitöltésével, valamint egy rövid videó elkészítésével szállhattak versenybe a különböző sporteszközökért. A vállalkozó kedvűek egy kisfilm beküldésével különdíjra is pályázhattak, valamint a legaktívabb iskola is ajándékot kapott, így végül összesen öt kategóriában hirdettek nyertest. A videós pályázatokat négytagú zsűri bírálta el, amelyben a Szentkirályi ásványvíz nagykövetei, az olimpiai bajnok Liu Shaoang és Liu Shaolin Sándor is részt vettek.

„Örömmel tölt el minket, hogy a Szentkirályi ásványvíz felkérésére a testvéremmel mi is csatlakozhattunk a pályázat zsűrijéhez, és megismerhettük a fiatalabb generációban rejlő kreativitást és mozgás iránti szenvedélyt” – mondta Liu Shaolin Sándor, olimpiai bajnok rövidpályás gyorskorcsolyázó.

A leggyorsabb jelentkezők és felkészítő pedagógusaik garantált nyereményben részesültek, így ősszel az osztályok összesen több mint 350 focilabdával kezdhetik az új tanévet. A pályázat során két fődíjat sorsoltak ki azok között, akik kvízt és rövid videót is benyújtottak: az általános iskolák kategóriájában a Visegrádi Áprily Lajos Általános és Alapfokú Művészeti Iskola, a középiskolák esetén pedig az Andrássy György Katolikus Közgazdasági Technikum Gimnázium és Kollégium gazdagodott egy-egy pingpong asztallal. A rövid videókat külön is értékelte a négytagú zsűri, végül a Kis-forrás Német Nemzetiségi Általános Iskola pályaművét találták legjobbnak, munkájukat egy strandröplabda-szettel jutalmazták. A kisfilmek kategóriájában a zsűri a Jankay Tibor Két Tanítási Nyelvű Általános Iskola videóját választotta nyertesnek, akik Szentkirályi ásványvízcsomagot kaptak ajándékba. A legaktívabb iskola díját a 26 pályamunkát beküldő Százhalombattai Arany János Általános Iskola és Gimnázium kapta, akik szintén Szentkirályi ásványvízcsomaggal gazdagodtak.

„Felemelő volt látni azt az elhivatottságot, amivel a jelentkező osztályok belevetették magukat a pályázat feladataiba. Bízom benne, hogy az ajándék sporteszközök és a Szentkirályi ásványvizek mosolyt csalnak majd az arcokra, és akár a szeptemberi tanévkezdést is izgalmasabbá teszik a diákok számára” – mondta Buzási Dániel, a Szentkirályi Magyarország Kft. ügyvezető igazgatója.

„Sikeres pályázatot tudhatunk magunk mögött, izgalmas élmény volt végignézni a számtalan jobbnál jobb kvízt és az ötletes videókat. Köszönjük a Szentkirályi ásványvíznek, hogy felkarolták ezt a fontos ügyet, és lehetővé tették, hogy szeptembertől még több diák lelje örömét az iskolai sportolásban” – mondta Gergi Erna, az Egészségfejlesztő Minőségi Testnevelésért Magyarországon Egyesület alelnöke.

Szentkirályi Magyarország
A Szentkirályi Magyarországot 2019-ben hozta létre a Mattoni 1873 Csoportot (korábban KMV) tulajdonló olasz Pasquale család, illetve a Szentkirályi Ásványvíz alapítója, Balogh Levente. A két üzletember 2018-ban felvásárolta a Pepsi termékek magyarországi gyártásával és forgalmazásával foglalkozó céget, létrehozva ezzel Magyarország egyik meghatározó élelmiszeripari vállalatcsoportját.

A Szentkirályi Magyarország hazánk egyik meghatározó, családi kézben lévő élelmiszeripari vállalkozása. A hozzá tartozó Szentkirályi, Emese, Theodora Kékkúti és Theodora Kereki, valamint a forgalmazott Magnesia, S. Pellegrino, Acqua Panna, Perrier, Pepsi, Schweppes, Mirinda, 7UP, Gatorade, Lays és Cheetos márkákon, továbbá az általa palackozott és forgalmazott Nestlé Aquarelen keresztül a cég egyaránt jelen van az ásványvizek, ízesített ásványvizek, szénsavas üdítőitalok és snackek piacán.