2022. november 9.
Hazánk legnagyobb üdítőital gyártója, a Coca-Cola HBC Magyarország a közelmúltban 750 millió forintot meghaladó értékű beruházásokat hajtott végre logisztikai folyamatainak fejlesztése céljából. A hazai élelmiszeripari szereplők közül elsőként a vállalat dunaharaszti...
2022. augusztus 16.
A fogyasztók többsége tisztában van az ajánlott napi folyadékmennyiség mértékével, ám jelentős hányaduk mégis a javasoltnál kevesebb folyadékot visz be a szervezetébe a Szentkirályi Magyarország megbízásából készült friss kutatás szerint. A Magyar Dietetikusok...
2022. június 21.
A 13 éves hagyományt folytatva ismét ajándék laptopokkal ismerte el a Szentkirályi Általános Iskola végzős kitűnő tanulóinak teljesítményét Balogh Levente, a Szentkirályi Magyarország elnöke. Idén három nyolcadik osztályos diák zárta kitűnő bizonyítvánnyal a tanévet a...
2022. június 16.
Véget ért a Szentkirályi ásványvíz és az Egészségfejlesztő Minőségi Testnevelésért Magyarországon Egyesület közös víz világnapi pályázata, amelynek keretében 130 általános és középiskola osztályai oldottak meg kreatív feladatokat a hidratációval és a mozgás közbeni...
2022. május 11.
Magyarországon a legelterjedtebb csomagolóeszköz a műanyag. Ennek a mennyisége viszont már olyan mértéket ölt, hogy a lakosság döntő része mindenképpen helyeselne egy olyan megoldást, ami a műanyagok kidobása helyett azok begyűjtésére épül. Erre a világított rá az...
2022. május 11.
Közszájon forgó néphit nálunk, hogy a magyarok általában kevés vizet, illetve ásványvizet isznak. Azt is, amit elfogyasztanak, elég rendszertelenül teszik, és a víz már nem élvez prioritást szomjoltáskor. Sőt sokszor inkább keverik más itallal. A MIZSE, a Pulzus©...
2022. április 21.
A sport és a hidratáció témakörében indított közös pályázatot a Szentkirályi ásványvíz és az Egészségfejlesztő Minőségi Testnevelésért Magyarországon Egyesület általános és középiskolások számára. A kezdeményezés célja, hogy három kreatív feladat segítségével bővítse...
2022. április 13.
Nagy vízfogyasztók vagyunk. A felnőtt magyar lakosság harmada csak vizet iszik – áll a MIZSE legfrissebb, 2022. márciusában készített országos, online, reprezentatív Pulzus-kutatásában, amelyből az is kiderül, hogy a válaszadók jelentős része (59%) elsősorban az...
2022. április 5.
A 37. Telekom Vivicittá Városvédő Futás hivatalos ásványvize, a Szentkirályi egymillió forint adományt gyűjtött össze a március 27-én megrendezett futóünnep versenyzői segítségével a háború elől menekülők javára. A díjnyertes ásványvízmárka a Budapest Bike Maffia...
2022. március 24.
Évente 230 tonnával csökken a hazai műanyag felhasználás az új fejlesztésnek köszönhetően. A Coca-Cola Magyarország újabb mérföldkőhöz érkezett a Hulladékmentes Világ felé vezető úton: a vállalat a 4-es és 6-os kiszerelésű multipack alumíniumdobozok esetében használt...